„Anya Te vagy a királynőm”, hirdette a Dolce & Gabbana divatbemutató Milánban, és most a Body Shop is erre buzdít mindenkit anyák napi reklámjukkal. „Kényeztesd anyukádat, mintha királynő lenne!” Utasít a végszó.
A kampány a Mr President kreatív ügynökség és Alison Jackson érdeme. Hogy miért imádom ezt a reklámot? Mert vicces. Mert görbe tükröt tart a Monarchia elé. Elvégre minden csillogás mögött ők is csak egy család. Nem tudnak csomagolni, és megégetik a pirítóst.
Mert az anyák napi üdvözlőlap zseniális részlet. „Őrizd meg hidegvéred, és uralkodj tovább!”
Mert lágy tojást ennél jobban nem lehet tálalni!
Mert a reklám szerint minden, amit használnak, Angol zászlónak is beillene.
Mert Harry-t is sikerült becsempészni.
Mert a királynő a corgikat is megeteti.
Nézd meg a teljes reklámot!
Még van idő otthon anyák napjáig, igenis kényeztessétek anyukátokat. De tudjátok mit? Miért ne vigyük ezt tovább egész évben? Mert az anyukák nem csak egy nap királynők! Mert lehet nem is tudod milyen következményekkel jár a szülés.
Ezért:
Telefonálj anyukádnak, és mondj valami szépet! Mert ne feledd, a te hibád, hogy akárhányszor tüsszent, egy kicsit be is pisil. Szeretet és önfeláldozás!
Csak viccelek, nem olyan nagy a baj, max. az első szülést követő hónapban. Fel a fejjel!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: