Azt hiszem minden szülőnek dilemma, hogyan őrizzen meg minél több emléket a picik gyerekkorából. Én személy szerint rengeted képet és videót készítek. Ha van egy kis időm, akkor átnézem és válogatom őket. Valaki egyszer azt mondta, hogy fényképezzem őket minden nap, mert nem fogok emlékezni arra, hogyan néztek ki. És tényleg. Roppant érdekes visszanézni a… Tovább »
Így örökítsd meg a gyerekkori emlékeket
Azt hiszem minden szülőnek dilemma, hogyan őrizzen meg minél több emléket a picik gyerekkorából. Én személy szerint rengeted képet és videót készítek. Ha van egy kis időm, akkor átnézem és válogatom őket. Valaki egyszer azt mondta, hogy fényképezzem őket minden nap, mert nem fogok emlékezni arra, hogyan néztek ki. És tényleg. Roppant érdekes visszanézni a… Tovább »

„Anya Te vagy a királynőm”, hirdette a Dolce & Gabbana divatbemutató Milánban, és most a Body Shop is erre buzdít mindenkit anyák napi reklámjukkal. „Kényeztesd anyukádat, mintha királynő lenne!” Utasít a végszó. A kampány a Mr President kreatív ügynökség és Alison Jackson érdeme. Hogy miért imádom ezt a reklámot? Mert vicces. Mert görbe tükröt tart…
Mire gondolok, amikor frisset írok? A képeket elnézve remélem nyilvánvaló. Fiatalos, lendületes és fantáziadús. Egyszóval modern. Mikor ráakadtam ezekre a jobbnál jobb hímzésekre, rögtön felvillanyozódtam. A technikák, színek és ötletes megtervezés kombinációja nagyon szép darabokat eredményezett. Ugyanúgy, ahogy a kötésnek is újra divatja van, szerintem a hímzésnek is meg lehet a helye a mindennapokban. Hiszen…
Azt előre leszögezem, én nem az vagyok. Az alap két kötési mintánál soha nem jutottam előbbre, de a minap ráakadtam ezekre az ötletes kis tálacskákra, és nagyon megtetszettek. Nem kis részben azért, mert arra még emlékszem milyen idegtépő tud lenni, ha a fonal nem jön egyenletesen, beakad, vagy elgurul. Most itt a megoldás! Inspirációnak anyák napjára…
Így február elején, egy kis utókarácsonyi hangulatnak. Ha nem sírsz rajta, nincs szíved. Ha ez tetszett, a Tájföldi reklámot imádni fogod!...