Világszemle

TK Maxx reklám – szabadságol a kreatív csapat?

Hogy is van a mondás? Ha az árud igazán jó lenne, akkor nem kéne szexszel fűszerezned ahhoz, hogy eladd? Sajnos azonban úgy látszik, hogy amikor az áru jó, akkor is olcsó húzásokhoz folyamodnak egyes márkák. Vegyük például a TK Maxx-ot. Az elmúlt pár évben igazán nagyszerű reklámokkal rukkoltak elő. Életörömet, önkifejezést és a karakter sokszínűségét… Tovább »

Anyák napja a királyi családban

 „Anya Te vagy a királynőm”, hirdette a Dolce & Gabbana divatbemutató Milánban, és most a Body Shop is erre buzdít mindenkit anyák napi reklámjukkal. „Kényeztesd anyukádat, mintha királynő lenne!” Utasít a végszó. A kampány a Mr President kreatív ügynökség és Alison Jackson érdeme. Hogy miért imádom ezt a reklámot? Mert vicces. Mert görbe tükröt tart… Tovább »

Egy nő élete másfél percben

Cégek, figyelem! Így kell érzelmi kötődést építeni vásárlóitokkal. John Lewis egy Brit áruházlánc, híresek arról, hogy reklámjaik szentimentális szemszögből közelítik meg szolgáltatásaikat. Nem azon van a hangsúly mit árulnak, hanem mivel járulnak hozzá életminőségedhez. Mottójuk: Tudatosan még soha nem adtunk el semmit értéken alul. (Értsd, mindent ugyanannyiért árulnak, mint versenytársaik. Ha valahol akció van, akkor… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!