Hogy is van a mondás? Ha az árud igazán jó lenne, akkor nem kéne szexszel fűszerezned ahhoz, hogy eladd? Sajnos azonban úgy látszik, hogy amikor az áru jó, akkor is olcsó húzásokhoz folyamodnak egyes márkák. Vegyük például a TK Maxx-ot. Az elmúlt pár évben igazán nagyszerű reklámokkal rukkoltak elő. Életörömet, önkifejezést és a karakter sokszínűségét… Tovább »
TK Maxx reklám – szabadságol a kreatív csapat?
Hogy is van a mondás? Ha az árud igazán jó lenne, akkor nem kéne szexszel fűszerezned ahhoz, hogy eladd? Sajnos azonban úgy látszik, hogy amikor az áru jó, akkor is olcsó húzásokhoz folyamodnak egyes márkák. Vegyük például a TK Maxx-ot. Az elmúlt pár évben igazán nagyszerű reklámokkal rukkoltak elő. Életörömet, önkifejezést és a karakter sokszínűségét… Tovább »

„Anya Te vagy a királynőm”, hirdette a Dolce & Gabbana divatbemutató Milánban, és most a Body Shop is erre buzdít mindenkit anyák napi reklámjukkal. „Kényeztesd anyukádat, mintha királynő lenne!” Utasít a végszó. A kampány a Mr President kreatív ügynökség és Alison Jackson érdeme. Hogy miért imádom ezt a reklámot? Mert vicces. Mert görbe tükröt tart…
Cégek, figyelem! Így kell érzelmi kötődést építeni vásárlóitokkal. John Lewis egy Brit áruházlánc, híresek arról, hogy reklámjaik szentimentális szemszögből közelítik meg szolgáltatásaikat. Nem azon van a hangsúly mit árulnak, hanem mivel járulnak hozzá életminőségedhez. Mottójuk: Tudatosan még soha nem adtunk el semmit értéken alul. (Értsd, mindent ugyanannyiért árulnak, mint versenytársaik. Ha valahol akció van, akkor…
Ha még nem láttad, okvetlen nézd meg. Itt egy hasonlóan megható reklám, nem csak karácsonyra....